salam sadeghie

دنبال کنید تا دنبال شوید

salam sadeghie

دنبال کنید تا دنبال شوید

گوش به فرمانی و بی فکری سربازان شاه

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

روزی محمدرضا شاه پهلوی در محوطه کاخ خود مشغول قدم زدن بود که سربازی را کنار یک نیمکت درحال نگهبانی دید. از او پرسید "تو برای چی اینجا قدم می زنی و از چی نگهبانی می کنی؟" سرباز دست پاچه جواب داد:" قربان! من را افسر گارد این جا گذاشته و به من گفته خوب مراقب باشم!" محمدرضاشاه افسر گارد را صدا زد و پرسید:" این سرباز چرا اینجاست؟" افسر گفت:" قربان افسر قبلی نقشه قرار گرفتن سربازها در محل ها را به من داده، من هم همان روال کار را ادامه داده ام!" شکلک های محدثه

در این هنگام مادر محمدرضاشاه پهلوی او را صدا زد و گفت:" من علت را می دانم، زمانی که تو 3ساله بودی، این نیمکت را رنگ زده بودند و پدرت رضاشاه پهلوی. به افسر گارد گفت یک نگهبان را اینجا بگذارند تا تو روی نیمکت نشینی و لباست رنگی نشود! و از آن روز 41 سال می گذرد و هنوز روزانه یک سربازی اینجا قدم می زند و نگهبانی می کند."




                                                                                          موفق باشید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹
متین پاک منش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی