salam sadeghie

دنبال کنید تا دنبال شوید

salam sadeghie

دنبال کنید تا دنبال شوید

اس ام اس برفی دیدنی

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

الا ای برف!
چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟
بر این دنیا که هر جایش
رد پا از خبیثی است
مبار ای برف!
تو روح آسمان همراه خود داری
تو پیوندی میان عشق و پروازی
تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها
تو که فصل سپیدی را سرآغازی
مبار ای برف!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شکلک های محدثه

برف بارید و خدا پاکی خود را به زمین هدیه کرد. زمین مغرور شد که سفید است، پاک است چون دل خدا… و خدا با آفتابی، اشتباه زمین را به وی گوشزد کرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

برف که حالا کم کم آب می شود ، سفید ، همرنگ آرزوهای تو بود ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه . روزای زمستونیت قشنگ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشمم…

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

یه گاز از دماغت میدی !؟(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی !!!) !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل یخ زمستان تو هستم

اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست

که من مشتاق دیدار تو هست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

بهاری ترین فصل ایمان شوی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
متین پاک منش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی